2016. november 10., csütörtök

Hegymegi színek

Négy évszak. Akár egy tizenkét hónapba sűrített emberi élet. Születés, fejlődés, kiteljesedés, alkonyat, elmúlás. 


Hegymeg, egy kis borsodi falu útban Irota felé. A település határában, a temetőbe vezető kis utat szegélyezi ez a fasor. Évről évre más és más arcát mutatja nekünk ősszel, amikor éppen arra járunk. A bevezető gondolatok jutnak olyankor eszembe. Elképesztően szép itt a természet alkonya, az elmúlás.


Most az elmúlt években készült fotókból mutatok be egy kis válogatást. Először egy friss fotó, amely október végén készült.


... és a válogatás többi darabja












10 megjegyzés:

  1. Your autumn is progressing! Those colorful leaves are beautiful and I especially I like that soft blue sky.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks a lot. You have so beautiful autumn in Japan as well. I've already seen some photos about Iroha-zaka Road. Simply unbelievable :)

      Törlés
  2. Az arany októbert nem lehet kihagyni, csodás! Kedvencem a 11-es. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha rajtam múlik akkor nem is hagyom ki :) Köszönöm!

      Törlés
  3. Jól emlékszem fekete volt a bejegyzések mögött is a háttér? Sokkal jobban érvényesülnek a fotók szerintem a fehér háttérrel, nekem tetszik. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jól emlékszel. Mindkét részen sötét hátterem volt (fekete és mély szürke). Aztán valamikor nyáron megváltoztatta a Blogger a Rendszeres olvasók modul kinézetét. Az addig fehér betűk, feketék lettek és az ugye nem túl szerencsés fekete háttér esetében :) Vártam hátha visszaáll valamikor, de nem történt semmi. Ezért változtattam meg végül mélykék-fehér verzióra a sablont. Örülök ha tetszik, köszönöm.

      Törlés
  4. Hát éppen ezek miatta fotók miatt kedvencem az október, engem nagyon elvarázsol. Ahogy néztem a fotóidat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és örülök ha tetszett a válogatás :)

      Törlés
  5. Awww, autumn is mother's gift. Love your shots.

    VálaszTörlés