2016. szeptember 28., szerda

Falfestmények - Szuhakálló

Még tavaly decemberben írtam egy posztot a szuhakállói Szentháromság templomról, valamint feltöltöttem róla néhány fotót a Facebok oldalamra is. Ekkor kaptam egy üzenetet az egyik kedves követőmtől.


A leveléből kiderült, hogy személyes és családi emlékek kötik a templomhoz és a falfestményekhez. Ezekről szeretett volna további képeket kérni. Akkor nem tudtam segíteni, de idén nyáron ismét sikerült néhány percet fotóznom a templomban. Ezeket szeretném most megmutatni az olvasóimnak és remélem, hogy a kérést is sikerült teljesítenem.

   








4 megjegyzés:

  1. A szokásos, színvonalas fotóid. A nyáron Sajószentpéteren emlegettelek, amikor a görögkatolikus templom mellett sétáltunk el nap mint nap. Úgy emlékszem azt is bemutattad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök ha tetszett. Igen jól emlékszel, írtam már Sajószentpéterről is :)

      Törlés