2016. június 4., szombat

Tihanyi alkonyat

Tihany a magyar tenger egyik ékköve. Tudatosan terveztük el, hogy itt fejezzük majd be a céges hétvégénket. 


A kikötőben már várt minket a busz, amely felvitt minket az apátságig. Egy kicsit sétáltunk a kis utcákban, segítettünk a souvenir vásárlásoknál. A piros paprika volt a legnagyobb sláger. Szinte mindenki vásárolt magának füzérben vagy őrölve, csemegét és csípőset vegyesen. Aztán a sétányon elindultunk az Echo Étteremhez. 


Finomak voltak az ételek, rendben volt a kiszolgálás. Remek időnk volt, a teraszon vacsoráztunk. Élveztük a pazar kilátást, amely teljesen elbűvölte a külföldi vendégeinket. Ahogy mondani szokták felkerült a pont az "i-re". Este tíz óráig maradtunk az étteremben, sokat beszélgettünk, de azért időközönként ki-kinéztem a vízfelületre az objektíven keresztül. Egy balatoni alkonyat képekben.







Az előző posztban kaptam egy kérdést, tihanyi képekkel kapcsolatban. A jobb oldalsávban, "Tihany" címkére kattintva, megtaláljátok a korábbi fotóimat erről a településről.

4 megjegyzés:

  1. Hello, Kovas,
    The balance of the shade and the pale blue sky is perfect. You captured well that yacht in the distance, and the reflection on the water is beautiful! Have a good day!

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó fotód nagyon tetszik, a többi is. Egy új Tihanyt hoztál nekünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszik. Azon a fotón pedig el is gondolkodtam, hogy feltöltsem-e egyáltalán. Nagyon sötét volt már és csak kézből tudtam fotózni, nagyon magas ISO-val. Sajnos látszik is a minőségén, de nekem is tetszett a pillanat, így végül feltöltöttem :)

      Törlés